Tar du utfordringen?

Christoffer Sapienza

Christoffer Sapienza - 3. januar 2017

Digital Challenge for studenter går av stabelen 10-12. februar 2017 i fem storbyer: London, Trondheim, Oslo, Bergen og Stavanger. Tar du utfordringen? Sett av helgen allerede nå og se frem til å kunne jobbe med dine ideer, få veiledning av DNB og lokale gründere, og til slutt pitche ideen for en lokal jury. Tar du utfordringen? Trykk […]

Fikk muligheten til å utforme morgendagens bank

Christoffer Sapienza

Christoffer Sapienza - 22. desember 2016

I våres fikk Oskar Svendsen (22) og tre medstudenter muligheten til å delta på DNB Digital Challenge. Dette resulterte i et internship i DNB den påfølgende sommeren. Oskar studerer for tiden til en master i Ingeniørvitenskap og IKT ved NTNU i Trondheim, og i sommer hadde han internship på DNBs Digital Floor. Dette internshipet kom […]

Slik blir du ferdig med varetellingen i en fei

Christoffer Sapienza

Christoffer Sapienza - 20. desember 2016

Driver du butikk med varelager, er det snart klar for varetelling. Her er tipsene du trenger. Loven krever nemlig, så sant du har varer i systemet, at alt telles og oppdateres innen 31.12. Selv om du er forpliktet til å gjøre det, vil det også gi deg verdifull oversikt. For svært mange bedrifter er varelageret en […]

DNB utfordrer studenter til å vise seg frem

Christoffer Sapienza

Christoffer Sapienza - 19. desember 2016

Hanna Helle og tre andre medstudenter fikk jobbtilbud på dagen etter deltagelse i DNBs Digital Challenge i 2016. Kan det bli din tur i år? Da Digital Challenge-konkurransen ble igangsatt, var utgangspunktet at DNB skulle lære av studentene, samtidig som at studentene skulle få muligheten til å jobbe med ideene sine. Det hele under tett […]

Effektiv markedsføring med Inzpire.me

Christoffer Sapienza

Christoffer Sapienza - 16. desember 2016

Gründerne bak Inzpire.me ønsket en mulighet for å kunne annonsere smartere. Les om markedsplassen de har laget her. Selskapet ble startet i Januar 2016, og Inzpire.me ble lansert i Mars 2016. Idéen oppsto på bakgrunn av egen frustrasjon i hver sin jobb; der de så et enormt potensial i ”influencer marketing”. Problemet var bare at […]